Dagens outfit.

Nu ska vi snart åka iväg till Trollhättan och återträffen men först slänger jag in bilder på dagens outfit =P

Philips outfit:
En väldigt trött bebis.


Min outfit:




Philip vaknade och ville ha mat strax efter 7 idag och ville inte somna om efter imorse heller. Känns som det kommer vara så framöver nu att han vill gå upp vid 7 tiden =/ Men det är bara att gilla läget. Men idag ska vi ju iväg rätt tidigt ändå så det gjorde ju inget. Men trött var jag ändå. Måste börja lägga mig tidigare......

Kommentarer
Postat av: jeanny

guh va söt han är ^^

2008-11-07 @ 15:34:23
URL: http://bbabylove.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!