Gott nytt år!!!

Jag har verkligen varit dålig på att blogga det sista nu. Men man har haft så fullt upp. Blir nog bättre nu i dagarna. Sen har jag varit rätt upp i några böcker jag fick i julklapp. Fick dom tre första i serien twilight om 4 böcker. Har läst slut dom tre nu =( Men den fjärde är beställd så den ska väll komma på posten om ett par dagarn =)

Philip är hos sin famor och farfar över natten idag =( Man saknar honom sååå mycket våran lille plupp. Jag och Joakim ska på nyårsfest hemma hos Tomas och Pauline. 80-tals tema. Och jag är lite 80-tals rock och Joakim har linnekostym med axelvaddar...haha Bilder kommer kanske upp imorgon så får ni se =P Vi ska vara där om ca 40 minuter men vi är helt klara så det är bra =)

Gott Nytt År!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!