God morgon alla glada =)

Jag och Philip är uppe. Han ville gå upp kl 9 idag. Joakim ligger fortfarande och sover men det får han. För han var uppe inatt och tvättade kläder borta i tvättstugan. Han är så duktig. Gött att få bort tvätten nu innan jul. Men han måste vart väldigt trött sen för han somnade i soffan istället för att lägga sig i sängen. Hittade honom där vid 6 tiden när jag gick upp för att göra mat till Philip. Men då väckte jag honom så han fick lägga sig i sängen.

Nu ska jag strax gå och fixa lite morgon gröt till Philip som ligger och kvittrar som en fågel på golvet =P Han är allt min lille fågelunge.....

Får se hur länge Joakim sover idag? Men planen för idag är att vi kanske ska ut till överby och kolla på ett par jeans till honom. Svarta jeans eller finbyxor. Något som han kan ha till skjorta när han ska klä upp sig lite. Är hans föräldrar som skulle sponsra. Han måste ju vara fin på jul =) Ny skjorta och slips har han redan inför jul. Annars ska vi städa lite här hemma och kanske göra det där pepparkaksbaket för en gångs skull....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!