God morgon...

Philip sov till 10 idag. Me like =P Och Joakim tog matningen inatt så jag har fått sova bort min huvudvärk, såååå skönt! Sen har vi tre suttit och ätit grötfrukost tillsammans. Jag och Joakim åt risgrynsgröt och Philip åt banangröt. Men nu ska strax Joakim lämna oss. Han ska hem till Tomas och spela tv-spel och tjöta lite. Och sen vid 14 ska jag och Philip vara hos Ninja och fika. Sofia och Alvin ska åka med oss i bilen och det är bra för jag vet inte vart Ninja bor.

Ska hinna med att duscha mig och även bada Philip också innan vi ska dra. Och sen ska ju även Philip äta mat och kanske hinna sova en liten stund innan vi ska dra också. Kan nog bli tajt =P

Nä nu får jag roa min son lite för han verkar ha tröttna på att ligga på golvet nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!