Pyssel och kräftor....

Ja det var så gårdagens kväll såg ut.... 17 st inbjudningskort blir det som vi ska skicka så det blev lite pysslande. Tog ett tag att göra korten men jag tycker det är kul att pyssla så det var bara skoj.



Philip låg och myste på kuddarna i soffan menast jag pysslade.

Framsidan på några av korten....

Sen fick man ju skriva innuti alla korten också.

Om alla som vi bjudit kommer så blir det 45 pers. Nu måste vi bara ringa imorgon och boka församlingshemmet också så vi kan vara där efteråt. Vi har ju en bygdegård här där vi bor men det finns inte tillräckligt med parkeringsplatser till allas bilar så vi kan inte vara här.

Sen efter jag var klar med korten så skulle vi äta kräftor!! Mums!!! Även om jag fick ta det lite lugnt med tanke på att Philip kan vara känslig för skaldjur. Man får ju prova sig fram.



Sen måste man ju ha gott vitlöksbröd till också....

Innan vi åt så "lekte" Philip även lite i sitt babygym...







Idag var jag sjukt trött nu på morgonen så jag kom inte upp ur sängen fören kl 12. Men det var ju inte så att man fått sova ostört fram tills dess.... Philip har ju velat ha mat och det är man ju van vid men sen emellan matningarna så har Joakim kommit och väckt mig hela tiden och velat att jag skulle gå upp, så det blev inte så utvilande sömn direkt.

Men såhär go var Philip nu på morgonen i jamisen:


Planerna för idag är väll inte så många direkt. Vi ska väll ut på en liten promenad med Philip strax, det är ju ganska fint väder idag. Men imorn så har vi nog kanske tänkt åka till borås djurpark. Kan va kul att komma iväg och göra nånting. Och imorgon är det ju löning. Ska även bli intressant att se om jag får några pengar denna månaden men hoppet är inte stort eftersom jag inte hört nånting om det. Men vi får väll se hur det blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!