Provar pappas mössa <3

Hahaha Joakim satte på Philip sin mössa, och han blev så himla söt sååååå. Men lite stor var den nog för honom......





Nu på kvällen hade Philip bajjat så mycket att vi fick ta in honom i duschen och spola av honom. Det blir verkligen mycket åt gången nu när han bara bajsar högst en gång om dagen istället för 10 gr om dagen.

Läste i Sandras blogg att hon tränat med sitt nya wii fit idag och ska försöka träna lite varje dag, blev lite inspirerad själv så jag ska nog ta mig ett litet kvällspass nu med mina pilatesgummiband. Har ju tjatat så mycket om dom nu så nu är det dags!! Och imorgon efter jag bytt overallen på överby så kikar jag nog förbi hos Sandra så kanske vi kan ta en promenix eller nått beroende på vädret kanske. Sen senare på eftermiddagen ska jag åka in till Trollhättan centrum och hjälpa Lina lite med inflyttningen i nya lägenheten. Jag kan ju skruva ihop några möbler i alla fall. Och Philip kan ju också hjälpa till =P

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att ni kommer sedan! :D Jag tror Philip får hjälpa mig med att skruva ihop badrumshyllan.. är nog lite knivigt :/

2008-09-01 @ 10:53:26
Postat av: Lina

Haha, och va lik han är jocke på den översta bilden!

2008-09-01 @ 10:54:16
Postat av: Sarah

Ja det kanske han är... Självklart hjälper Philip till med att skruva ihop dina grejer. Det är aldrig för tidigt att börja med sånt.

2008-09-01 @ 11:54:26
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!