Ostbricka....

Ikväll har vi ätit jätte god ostbricka med massor av ölkorvar till också. Det var verkligen mumma!! Så kollade vi på x-man 3 som Joakim inte sett ännu. Philip låg och sov bredvid oss i soffan hela tiden. Han är så snäll våran lille plupp. Det är inte mycket ljud han gör ifrån sig annat än när han vill ha mat. Det hade vart kanon bara om han ville sova lite längre perioder på natten men det går an som det är nu också. Han är ju i alla fall inte svår att få att somna om efter han har ätit.

Imorgon ska Joakim jobba några timmar. Dom ringde från jobbet och frågade om han kunde komma in så mellan 7 och 11 är jag och Philip ensamma hemma. Men vid den tiden lär vi väll sova mesta av tiden....hehe. Nu är Philip ny bytt och har fått på sig pyjamas så nu ska han bara få äta lite så ska vi gå och nana oss. Ska försöka att få med Joakim också så han inte lägger sig för sent med tanke på att han ska jobba imorgon. Han gillar att sitta uppe halva nätterna annars.

Sen i mitt förra inlägg idag glömde jag berätta om spindel "attacken". Precis när vi skulle gå ut genom dörren för att åka iväg till öppna förskolan så kollade jag upp och såg en jätte spindel sitta uppe vid dörren..... Jag fick ju helt panik, den var verkligen bauta stor. Som tur är e ju inte Joakim rädd för spindlar så han tog lite papper i handen och mosade spindeln. Min riddare i vit rustning!!!!

Lite mys i sängen i eftermiddags....

Lite ramsor innan blöjbytet.

Sen bestämmde jag att Philip skulle få träna lite nackträning.....

Philip tyckte jag var tråkig och vände huvudet åt andra hållet istället....

Sen lyfte han huvudet en liten bit, han tyckte inte det var så kul att träna idag...

Tillslut tröttnade han och ville upp och gosa istället för att ligga där och ha tråkigt.

Jag var ju tvungen att ta kort på Philips gosiga lår som han har börjat få.

Den goda ostbrickan!

Ölkorvsmixen....

MUMS!!

Philip ligger och gosar sig på kuddarna i soffan...



Nä nu ska Philip få mat så ska vi lägga oss för nu är jag trött....

Kommentarer
Postat av: Syster

klämma på lår

Ostbrickan såg jättegod ut ju! Och sista bilden på Philip är ju så underbar! :D

2008-08-30 @ 10:48:18
Postat av: Sarah

Ja den är allt för go den bilden... Han ligger och pratar för sig själv lite.

2008-08-30 @ 11:48:10
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Barbro

Alltså dom låren!!

2008-08-30 @ 19:50:22
Postat av: Sarah

Ja låren är riktigt goa och man vill bara klämma på dom hela tiden!!

2008-09-01 @ 11:55:32
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!