Matshopping på Maxi....

Vi åkte ut igår och handlade mat ändå. Var lika bra att få det gjort. Annars var det en ganska lugn dag ändå. På kvällen sen så åt vi god mat som Joakim hade lagat, kycklingfile med bernaise sås som han haft i ugnen och spiralpommes till det. Och så kolla vi på en riktigt bra film "the eye" hette den. Den var faktiskt överaskande bra.

Gårdagens outfit:



Philip redo att åka och handla på Maxi....

Vi var även inne på beginners och bytte in två avgjutningsgrejer som vi köpt där. Man skulle gjuta av i lera och så skulle den stelna sen men den var skitkass verkligen!! Men det var inga problem att byta in.

Sen tog jag även kort på min mage som den ser ut nu....Ser ju ut som man är i början av en graviditet fast magen är degig istället för hård....najs....=/

Funderar på om jag ska testa GI metoden eller nått.




Idag ska vi till BVC i alla fall. Om två timmar för att vara mer exakt. Ska väll strax ta och hoppa in i duschen. Joakim ligger och sover i soffan med Philip sovandes på magen, ser jätte mysigt ut =).

Imorse så hade Joakim gjort jättegod frukost som han tänkte komma med in på sängen till mig men jag vaknade tyvärr innan han var klar så vi åt i köket istället men det var lika mysigt det också. Han är allt för go Joakim!

Mackor och muslii

Risgrynsgröt med kanel och socker...mums!

Och kaffe såklart!

Philip låg i babysittern och myste medans vi åt. Han var jättego och låg och pratade för sig själv. Sen sa han sitt första ord också....haha det lät verkligen som han sa kaffe vid ett tillfälle. Han är tidig på att prata vår pojk =P.....

Efter frukosten så satt jag och pysslade med hans hand och fotavtryck som vi gjorde häromdagen. Igår när vi handlade så köpte vi lim så nu kunde jag göra klart tavlan.

Såhär fint blev det! Philips hand och fot är förevigade.

Medans jag pysslade med det låg Philip och sov bredvid mig i soffan.

Nä nu är det verkligen hög tid att hoppa in i duschen så man hinner göra iordning sig själv och sen Philip innan vi ska åka. Man får börja förbreda långt i förväg nu för tiden innan man ska åka någonstanns.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fint det blev med avtrycken :)

2008-08-28 @ 14:41:24
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh.. en sådan tavla vill ju jag med ha! O_O Det hade vart fint i min lilla lägenhet...

Och jag tycker det ser ut som du krympt jättemycket!

2008-08-28 @ 22:24:53
Postat av: Lina

Glömde skriva att det var jag som skrev nyss.

2008-08-28 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!