Hemma igen från BVC...

Dagens outfit:



Philip fortsätter att följa sin kurva jätte fint. Nu väger han 5100g. Min lille plupp väger alltså över 5 kg nu!!! Herregud vad dom växer snabbt dom små... Sen var han 57½cm lång nu så han hade växt 1cm sen sist. Vi fick även info om föräldragruppen idag. Den börjar 1 oktober och då är det info om barnmat och man kommer även laga barnmat. En tandläkare kommer även va där och informera. Sen kommer det vara babymassage en gång i veckan 5 gr och sen fortsätter föräldragruppen igen. Den kommer sen hålla på tills barnen är ett år gammla och då avslutas det med ett ett års kalas. Låter verkligen jätte kul och mysigt. Jag ser speciellt fram emot massagen!! Nästa gång vi ska till BVC är den 18:e september och då ska även läkaren kolla på honom. Då är han två månader och två dagar min lille plupp.

Här kommer två bilder från när Philip och Joakim tog en tupplur innan vi åkte till bvc:





Jag har också bäddat vagnen med dom nya påslakanen som vi köpte:

Mycket spöket laban blev det =)

Nu ska jag gå och plocka undan lite grejer på bordet här i vardagsrummet för om en stund ska Sandra och Loke titta förbi. Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Barbro

En sån otroligt fin bild på Joachim och Philip! Du kan vara stolt över dina pojkar.

kram Barbro

2008-08-28 @ 19:17:11
Postat av: Lina

Det var nog den sötaste lilla minen jag sett!

2008-08-28 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!