Ett kvällsbad...

Philip och Joakim tog sig ett mysigt kvällsbad precis och självklart var jag framme med kameran. Han älskar verkligen att bada våran lille plupp...





Sen var det mitt jobb att torka honom och klä på honom efter badet. Här har han precis kommit upp....

Sen så fick vi gå till skötbordet så vi kunde klä på lite blöja och kläder.

Nu har vi fått på blöjan....

Sen har vi fått på mysiga jamisen så inte Philip blir frusen efter badet. Borstat håret har jag gjort också....Syns det?? =P

Nu ligger han i babysittern och har precis somnat. Och luktar så himla god nybadad bebis. Nu ska väll jag och Joakim sätta på nån film och äta lite chips. Och så ska jag blanda en tillbringare med iste. Har ställt in vatten i kylskåpet så det kommer va jätte kallt och gott snart. Jag är verkligen tokig i iste! Sen blir man så sjukt törstig när man ammar. Jag har nog aldrig vart så törstig i hela mitt liv förut som jag är nu för tiden. Funderar lite på vad man ska äta ikväll. Blir nog kanske ingenting för jag är egentligen inte hungrig. Vi åt lite nudlar med köttfärs till förut idag.

Längtar till imorn nu och borås. Hoppas bara att det inte blir för dåligt väder men enligt smhi skulle det inte regna i alla fall. Det är det som är det viktigaste. Sen på kvällen så kanske jag och Joakim ska gå och se fotboll på butlers och i sånna fall får Philip va hos sin farmor och farfar en stund.... Undra om jag klarar av det... Vi får väll se hur det känns imorgon.

Dom har i alla fall köpt en resesäng som dom ska ha hemma hos dom till när Philip kommer över. Och den är färdigbäddad och klar. Kan man tro att dom gärna vill passa Philip kanske?? =).

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Sötaste badtrollet :)

2008-08-24 @ 18:52:48
Postat av: Sandra

Mina svärföräldrar har också införskaffat en resesäng :p

2008-08-24 @ 20:32:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!